נדנדה מעץ מלא דגם מתן בלבן

ריהוט גני אירועים

ריהוט גני אירועים

גני אירועים – הכל באחד

כל מי שניצב בפני אירוע משמח בחייו כמו חתונה, בת מצווה או בר מצווה, ברית או בריתה יודע שעליו לבחור מקום טוב לערוך בו את החגיגה. במחוזותינו נהוג מזה שנים רבות לערוך אירועים מהסוג הזה באולמות אירועים. כך הורגלנו שכל אירוע נראה פחות או יותר כמו השני והשלישי והרביעי וכן הלאה. אולם, בשנים האחרונות אנו נחשפים לאפשרות נוספת למקום בו אפשר לערוך אירועים משמחים והיא גני אירועים. גני אירועים מעניקים לנו את החופש לבחור היכן לקיים את האירוע – בגן באוויר הפתוח, בתוך מבנה האולם הקיים בגן או בשניהם גם יחד. לא משנה באיזו אופציה תבחרו, עליכם לקחת בחשבון גורם מאוד חשוב ובעל השפעה רבה על האווירה וההרגשה שתשרורנה בערב השמחה. גורם זה הוא העיצוב, המראה של האולם או גן האירועים. בשונה מאולמות אירועים שבהם העיצוב הבסיסי ידוע ונתון מראש מבלי אפשרויות שינוי רבות, גני אירועים הם כמו דף לבן ונקי המחכה שתשפכו עליו צבעים. העיצוב, במקרה זה, תלוי בכם – בדמיונכם, ברצונכם ובתקציב שלכם. בבואכם לבחור גן אירועים, זכרו כי מבין כל האלמנטים שמרכיבים ומהווים את העיצוב של הגן, הריהוט תופס מקום נכבד בראש המצעד, ולכן חשוב שתקדישו תשומת לב לריהוט שבגן האירועים.

משחק הכיסאות

אם אחד המרכיבים הנכבדים יותר בעיצוב הוא ריהוט, אז אחד האלמנטים החשובים ביותר בתוך עולם הריהוט הגדול הוא מערכות הישיבה. האורחים שלכם יצטרכו להחנות את ישבנם מפעם לפעם על כיסא כלשהו. כשמדובר בריהוט גני אירועים כיסא הוא לא סתם כיסא ושולחן הוא לא סתם שולחן. כיום יצרנים רבים בארץ ובעולם מתמחים במערכות ישיבה לגני אירועים. המערכות הללו כוללות כיסאות ושולחנות שעשויים מחומרים שונים המותאמים במיוחד לשהייה ממושכת בגן תחת כיפת השמים. חומרים נפוצים שנראים פשוט מצוין על כר דשא רענן הם ראטן או מחצלות שתי וערב. ראשית, הרבה יותר קל לנייד אותם ממקום למקום לאור כך שהחומרים מהם הם עשויים קלים יותר מעץ מלא למשל. שנית, המראה שלהם הוא חגיגי וכלל לא יומיומי, כך שאורחיכם יוכלו להביט בריהוט, לגעת ולהתפעם מהייחוד שלו. כמובן שלאחר שהם ינסו את הכריות הרכות שתקשטנה את כורסאות הראטן למשל, הם לא ירצו לקום. המגע כל כך נעים ורך לגוף ובשילוב עם האוויר הפתוח, הקייטרינג המופלא והמוזיקה הנהדרת, כל אורח ירגיש כמו אורח כבוד. הריהוט בגני האירועים משחק תפקיד כפול למעשה. הוא גם יפה בצורה יוצאת דופן, מושך את העין ומסקרן את המחשבה וגם שימושי להפליא, שכן כשהאורחים מגיעים ומתכבדים מהבופה העשיר שהכין קייטרינג ששכרתם לכבוד האירוע, הם צריכים שולחן להניח עליו את הצלחת וכיסא תואם שיאפשר להם ליהנות מהארוחה עוד יותר, ובנחת.

הכל אווירה

ריהוט לגני אירועים מאפשר לכם לשחק עם התפאורה לאירוע שלכם עד שתגיעו לאווירה הקסומה אותה אתם רוצים להשריש באירוע ולקחת עימכם להמשך החיים שלאחריו. כל עוד נח לאורחים שלכם, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאת האירוע הזה הם יזכרו לטובה.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה