נדנדה מעץ מלא גושני בצבע חום בהיר

בחירת ריהוט גן

מדריך לבחירת ריהוט גן
בבואכם לשקול בחירת ריהוט לגן, הכי קל לרוץ למוצרי פלסטיק, על מנת לעטר את גינתכם. זה זול וכמובן שעמיד נגד שמש, ונגד כל פגעי מזג האוויר המסכנים אזור ללא הצללה. הצבע ידהה פחות, והשמישות תיוותר הן באספקט של הצבע, והן באספקט של קשיחות החומר. האם זה באמת מה שאתם רוצים? בואו נבחן… נניח שתבחרו 'ללכת' על חומרים עשירים יותר על מנת לגוון את גינתכם… מריחת הצבע על אותם חומרים חייבת להיעשות כהלכה, על מנת לעמוד בסטנדרטים של מזג אוויר בהנחה והאזור מוטה לכיוון של חוסר הצללה. אם שזרתם זכוכית בתוך עץ, יש לדאוג כי היא תהיה מחוסמת, חובה לשים לב לפרטים האלה ולדרוש אותם מנציג המכירות אשר מבצע מולכם את העסקה. לא תמיד נציג מכירות הוא גם פיסיקאי וכימאי, ועל כן רצוי לבדוק מבעוד מועד מול תוויות היצרן, ולהריץ חיפוש בגוגל על מקורות החומר. עדיף להיזהר עכשיו מאשר למצוא את עצמכם סועדים את ארוחת החג מעל שולחן דהוי ומלא בבלאי מיותר, תוצר של פגעי טבע שכיחים, שלא היו אמורים להותיר רשמיהם ברמה כזו, אחר כך. גם אלומיניום ידוע כעמיד בפני פגעי מזג אוויר. יתרון נוסף שלו – הוא מאוד קל לסחיבה (כמו הפלסטיק) והזזה. אם גינתכם אינה מעוצבת על המילימטר, ואתם אוהבי שינויים פתולוגיים, רצוי להצטייד באלומיניום.

אז למה להעדיף עץ? רבותי, דקורציה היא שם המשחק! מדוע אנחנו עושים כל דבר בחיינו? אנחנו רוצים ליהנות, ואין כמו שולחן מעץ, עם הריח הכל כך משכר, עם הסיבים האיכותיים, היכולת לתפוס את תשומת הלב של כל יושבי החדר, העונג לעיניים והמגע האלגנטי של החומר, אין לזה מחיר. ואם המחיר הוא הוספת הצללה (כמו על ידי שמשיה או פרגולות בצפון), אז אין סוף לאלמנטים הדקורטיביים שינעמו לכל עין גם בהיבט הזה.

כמובן שהכל תלוי בתפיסה החזותית של הבוחר לעצב את גינתו. ניתן להשיג את המראה הקלאסי העתיק גם על ידי שולחנות מאבן. גם לא רעים מבחינת עמידות תרמית, עם זאת, קצת פחות מומלץ לאוהבי השינויים שבכם. ניתן ליצור מראה מודרני יפיפה גם בשימוש נכון באלומיניום. יש כאלה שדווקא יתייחסו לשבירה צורנית כאל יסוד אבנורמלי מגוון. למשל, אם הגינה מסודרת באופן מלבני ומודרני, ולפתע תבליחו עם שולחן עגול מקש. וטרם התחלנו לדבר על מנורות גינה. ניתן ללכת על שיק צרפתי נושן, ולעטר את הגינה עם דמוי פנסי רחוב עתיקים, שיתאימו לריהוט אבן וניתן ללכת על גופי תאורה הייטקיסטיים שיתאימו לשולחן האלומיניום. אם בשולחן עץ, חביבנו, בחרתם, אז כמובן נרות שעווה סטנדרטיים יסגרו לכם את הפינה הזו. ריהוט גן, בסופו של דבר מורכב על ידי פינות אוכל אידיאליות בימי הקיץ, עבור אלו שנהנים לשבת בבית ולהרגיש בטבע. יש כאלה שאפילו קונים מזנונים לגינה, לביית אותה עד הסוף. אנחנו בעד כמובן. העיקר שהמזנון יתאים לשולחן, שנפתח דיון לגבי החומרים מהם עשוי להיות עשוי המזנון? …

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה