כסא הנקה משענת גבוה בצבע עץ

כיצד בוחרים נכון נדנדה, כורסא או ספסל

כיצד בוחרים נכון נדנדה, כורסא או ספסל

לכל מי שאוהב לצפות בסרטים קל מאוד לראות שכמעט בכל סרט טוב רהיטי גן משולבים בכל תמונה חמישית בערך. אם זה כשזוג יושב בשעות הערביים ומשוחח אחרי שעות העבודה. לעיתים ניתן לראות את הילדים מתענגים על הנדנדה שבחצר. במידה ומדובר בסרט רומנטי, הנדנוד הינו עדין וקל, עם שיחה קולחת, חיוכים ואווירה אופטימית מרחפת מעליהם כשכל העתיד פרוס בפניהם. הכי כייף לראות את האנשים המבוגרים שיושבים על הכורסאות ונהנים למראה משפחתם אשר יושבת מסביבם על כורסאות מעץ נוחות ומענגות.

אז איך באמת יודעים מה נכון לגוף שלנו? מה נוח לנו לאורך ישיבה ממושכת? מה יחזיק מעמד לאורך שנים?

לא תאמינו התשובה הינה פשוטה כל כך. יושבים על הנדנדה מעץ מלא של "דרך העץ" ויושבים ויושבים ולא מאמינים איך שהזמן עבר חלף לו, מבלי לשנות את התנוחה, כל כך מותאם לגוף שלנו שלא רוצים לקום מהנדנדה. בנוסף, בצידי הנדנדה ישנם מדפים לשתיה, לטלפון הנייד, לעיתונים, ממש סלון קטן מסביבך שמאפשר ליושב על הנדנדה לשבת הרבה זמן ופשוט להנות. כך בוחרים את הרהיטים לגן, לפי מידת הנוחות, החוזק והיציבות שאת כולם "דרך העץ" מספקת.

אז מה היה לנו כאן?

כאשר צופים בסרטים ורואים את השחקנים כל כך נהנים, אז גם אנחנו רוצים להנות, מה לא מגיע לנו, אחרי יום עבודה מפרך? בודאי שכן! אין שום סיבה שהנדנדה עם הצבע שאנחנו אוהבים והגודל המתאים עבורנו , לא תהיה במקום שאנו מחליטים. לאלו מאיתנו שמעדיפים ספסל מתנדנד או כורסא מתנדנדת מוזמנים גם הם להנות מהמבחר הגדול הנמצא ב"דרך העץ". כמובן, שיש גם כורסאות וספסלים שלא מתנדנדים למי שאוהב את היציבות. הכי חשוב שאנחנו יכולים פשוט לבחור מתוך המגוון העשיר הקיים ב"דרך העץ" את הצבעים האהובים עלינו בגודל המתאים לנו, עם גגון או בלעדיו, עם מדרך לרגליים מתקפל או שלא מתקפל, הכל לפי הרצון שלנו. והכי כייף שרהיטי הגן נמצאים אצלנו בחצר וכל המשפחה יכולה להנות מרגעי אושר נעימים וכמו שאומרים שלא יגמרו לעולם.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה